Time flies: een maand weg - Reisverslag uit Sydney, Australië van Muriël Klavers - WaarBenJij.nu Time flies: een maand weg - Reisverslag uit Sydney, Australië van Muriël Klavers - WaarBenJij.nu

Time flies: een maand weg

Door: Muriël

Blijf op de hoogte en volg Muriël

27 September 2016 | Australië, Sydney

Lieve allemaal,

Daar ben ik weer met een kleine update! Vandaag is het exact 1 maand geleden dat ik op Schiphol stond, mijn laatste stukje appeltaart achter de kiezen had, Manon als verassing op het vliegveld nog kon zien en natuurlijk het moment van afscheid nemen officieel begon. Zo gek, ik ben gewoon al een maand weg van thuis... Wat gaat de tijd hier toch ongelofelijk snel?!

Ergens heb ik stiekem ook wel iets enorm leuks om te melden (vind ik dan). Op een gewone donderdagavond kreeg ik het impulsieve idee om een vliegticket naar Nieuw Zeeland te boeken. En guess what... ik heb het ook gewoon gedaan. In januari ga ik een extra lang weekend (de vrije dagen zijn al opgenomen) naar Auckland toe. Super leuk aangezien Corline daar momenteel haar stage doet. Goed moment om even een HR meeting in te lassen! Ik had meer zoiets van waarom ook niet? Ik zit er op vier uur vliegen vandaag en misschien kom ik er wel helemaal niet meer? Daarnaast krijg ik korting op mijn hotelovernachtingen, omdat ik werk bij Excite Holidays. Toch nog een zeer leuke extra bijkomstigheid!

Afgelopen zaterdag ben ik samen met Bobbi naar Manly Beach geweest. Alleen al de ferry was al de moeite waard. Wat een prachtig zicht heb je dan op de stad! Daarnaast is Manly Beach ook echt een pareltje. Een super mooie boulevard, leuke winkeltjes en ook een leuk strand om te zien. Samen met wat lekkere kaasjes, aardbeien en een stokbroodje zijn Bobbi en ik op het strand neergezakt en hebben genoten van een picknick.

Het weer op zondag was helaas wat teleurstellend... Het regende de hele dag, waardoor iets ondernemen niet echt als een geslaagd plan leek. Om toch het weekend leuk af te sluiten, hebben we met het huis een Mexicaanse avond gehouden en gekeken naar Bridget Jones. Het idee is namelijk dat we deel drie hier in de bioscoop gaan kijken!

Helaas heeft een een of ander virus mij momenteel ook weer te pakken gekregen waardoor ik loop te snotteren, een opgezwollen keel heb en het idee heb dat mijn hele hoofd vol watten zit. Ach, mijn immuunsysteem was toch al niet je van het, dus eigenlijk had ik ook niets anders verwacht. Ik zit dus nu al twee dagen op stage een beetje verkouden te wezen waardoor mijn aanwezigheid ook iets minder alert is. Gelukkig ben ik niet de enige in het bedrijf die het te pakken heeft, dus het valt minder op hahaha. ;)

Aankomend weekend hebben we een lang weekend voor de boeg met 26 graden als vooruitzicht. Het is maandag Labour Day, dus we zijn gelukkig die dag extra vrij! Ik ben wel even toe aan een lang weekend. Je merkt stiekem toch wel dat je niet gewend bent om full time te werken. Al moet ik wel zeggen dat mijn stage uren voorbij vliegen. Voor ik het weet is het 5 uur en heb ik voor mijn gevoel alsnog heel veel niet gedaan... Daarnaast ga ik waarschijnlijk volgende week zaterdag en zondag naar de Blue Mountains, ook echt iets waar ik naar uitkijk!

Zie jullie snel weer!

Liefs, Muriël

  • 27 September 2016 - 14:19

    Erica Van Dulmen:

    Hoi Muriel, wat jammer daar de skype verbinding het weekend niet helemaal is gelukt maar heb je wel even kunnen zitten. Je ziet er goed uit. Wij hebben een gezellig weekend gehad.
    Wat is het weer leuk om je verslag te lezen en jee naar Nieuw Zeeland, wow wat is dat gaaf. Geniet maar vast van de voorbereidingen want vuur je het weet ben je ook daar weer snel van terug..
    Lieve Muriël, naar dat je je even niet zo lekker voelt maar succes met je stage en tot het volgende verslag.
    Liefs en een hele dikke knuffel van mij xxx groet tante E.

  • 29 September 2016 - 09:09

    Adri Van Dulmen :

    Hoi muriel, wat leuk om je blog weer te lezen. Wat gaat het snel, al een maand weg. Wel super gaaf dat je een weekend weggaat. Ik schrijf dit nu een paar dagen later dus ik hoop dat het snotteren een beetje voorbij is. Groetjes en tot je volgende blog.xxc

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Muriël

Life begins at the end of your comfort zone. Live, travel, adventure, bless and do not even be sorry. Via waarbenjij.nu neem ik jullie graag in het kort mee door mijn avontuurtjes.

Actief sinds 03 Sept. 2016
Verslag gelezen: 490
Totaal aantal bezoekers 10779

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2016 - 11 April 2017

Stage down under

16 Juli 2016 - 15 Augustus 2016

Rondreis door Azië

11 Juli 2015 - 09 Augustus 2015

Vrijwilligerswerk in Tanzania

Landen bezocht: